Nu vart det natten ..

2007-10-31 23:32:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


älsk kom hem för en liten stund sen men han åkte lika fort igen , var bara hemma o bytte kläder , han skulle ner till Sand en sväng o kika , det är 16-års Disco där idag , han skulle la se hur det går för personalen , (för er som undrar så brukar min sambo vara DJ på Sand , det är en krog på helgerna) och han är nära vän till han som äger sand , o det är han som ska vara fadder till William :-) Jag sitter här änså länge o dricker lite varm Oboy , tänkte att jag skulle gå och krypa ner i sängen strax och försöka sova lite innan William vaknar och ska ha mat , vilket jag hoppas dröjjer ett par timmar till , meen det borde det väl göra ;-) Önska mig lycka till imorn (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback