~ * pigg och alert * ~

2007-10-16 11:25:22 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja nu är man uppe igen , jag gick o la mig en stund till efter att jag skrev sist , somnade gott , sen vaknade william vid halv 10 och ville komma o gosa med mamma , och självklart fick han de. för han är det finaste jag har , och vet inte vad jag skulle göra om inte han fanns i mitt liv , mamma älskar dig mer än livet själv , <3

ringde precis och avboka min tandläkartid jag hade imorn , för det skulle bli så krångligt med bussar o hitta barnvakt osv , eftersom Jörgen troligtvis jobbar förmiddag imorn , så det blev bättre såhär , fick en ny tid i början på November ist. så får hoppas att den passar bättre då . känner mig lite hungrig , men har ingen matlust alls .
får väl se om ja kan trycka i mig nån liten macka elr ngt . får se .


image12

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men du vet att jag kan ta han ..

2007-10-16 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback