~ Promenix ~

2007-10-12 21:23:39 Dagboken
» Kommentarer(1) «



God Kväll !! :-)

Börjar skriva i denna blogg igen , då Frida hjälpt mig med designen . TACK FRIDA !! du är en ängel .. <3 imorse fick jag sova relativt länge , guud va skönt det va , william vaknade inte förrän 07.30 så det kändes skönt . visserligen är det tidigt på morgonen oxå , men det är ju bättre än att han vaknar 6 på morgonen . sen vid 12 tiden klädde jag på lilleman , för vi skulle gå promenad med Åsa . och hennes barn Melwin & Thea . gick en ganska ok vända , det va verkligen skönt att komma ut o gå så där o tjata lite . sen gick vi hem till svärmor en sväng , jag lämnade william lite hos nathalie o gick hem för att hjälpa Jörgen med tvätten , men va tillbaka hos william efter ca 1 timme igen . va där hela kvällen idag när jörgen va på jobbet , busade med liam en del , sen fick jag jätte fina bilder på liam o william , guuuud va dom är söta ihop , ja säger då de ! william somnade i liams knä . *älsk älsk*  japp dom två är underbara tillsammans .

nej nu ska jag o jörgen kolla lite tv  ! , hej svejs <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Var så lite så! Säg bara till om du vill ha mer hjälp, tycker bara det är kul! Puss&Kram

2007-10-12 @ 21:27:41
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback