~ röjja ? ~

2007-10-14 09:37:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Goood Morning !!

Jahopp , då va det återigen söndag och slutet på denna helg , ja det går så fort så man hinner inte med alla gånger , har iaf inte gjort ngt vettigt denna helgen , bara vart hemma och slappat och tagit det lugnt . Man kan behöva sådana helger ibland oxå . det ska inte vara full fart jämnt . man måste få vila bland varven . Tänkte att jag skulle fortsätta med min röjjning idag , har fortfarande en del skit jag ska bära ner till källarn . onödigt att ha det skräpande i lägenheten när det inte behövs . så det är skönt att bli av med det . tror nathalie skulle ta william medans jag städa , eftersom inte Jörgen kan ta han nu när han är sjuk , vi vill ju inte att william ska bli smittad nu .
Nu ska jag dricka mitt te , o njuta av morgonen !! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback