Tandläkaren?

2007-10-29 22:09:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja imorn får ja ringa tandläkaren o få en akut tid , för seriöst så klarar jag inte stå ut ända tills i mitten av November . Pallar inte att gå o ha ont hela tiden , så jag hoppas att jag kan få en tid på morronen när Jörgen är hemma . Känns som att jag inte kommer få sova inatt heller , fan oxå !! jag orkar inte ha ont nu .. bläää säger jag bara , så jävla jobbigt , ipren hjälper inte så jävla mkt heller känner jag =/ hoppas fan att jag kan få en tid nu bara , annars vet jag inte vad jag ska ta mig till ? :( - precis kollat på CSI , väntar på att lilleman ska vakna o äta en sista gång , så jag kan gå o lägga mig o försöka sova trots att det värker som bara faaaaan just nu :( vrf har inte tandläkar mottagningarna öppet på kvällar oxå? vill inte vara med mer nu :/ orkar inte sitta här mer nu , ska lägga mig i soffan och tycka synd om mig sj . :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback