Tänk att ..

2007-10-24 08:19:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tänk att det snart gått 1år sen du lämnade mig , snart ett år sen jag hörde din röst . skulle ge nästan vad som helst för att få krama om dig o berätta hur mycket jag älskar dig. vill bara få höra din röst en gång till .. men jag vet att det är omöjligt , för du finns inte längre hos mig , vet inte hur många gånger jag gråtit mig till sömns pga min saknad efter dig . fast jag vet att djuupt in i mitt hjärta att du har det bättre där du är nu , där du slipper all sjukdom och smärta . men fan vad jag saknar dig pappa <3 önskar så att du kunde fått träffa William . Pappa jag älskar dig !! ja , jag e lite ledsen idag , men det är mycket som spelar in =/

Idag är det Williams 2-månader dag :-) Tänk att det har gått 2 månader sen våran prins kom till oss . fy va tiden går fort måste jag säga , plus att han växer o utvecklas så mycket för varje dag som går. Mammas lille plutt är inte så liten längre . ja nu springer bara tiden iväg och man känner att man inte riktigt hänger med. men gud va kul det är att ha barn , visst det är kämpigt att vara mamma ibland , men får man bara se det där lilla leendet så är det värt allt det jobbiga , men vem har sagt att det skulle vara en dans på rosor? älskar dig min underbara son mer än livet självt , du betyder allt för mamma . Kunde inte ha det bättre än vad jag har det nu , du är all min glädje .


image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback