~ Tisdag ~

2007-10-23 10:19:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


idag är det tisdag , IGEN veckorna bara springer iväg när man har barn , innan tyckte man allt gick skit sakta men nu hinner man ju knappt med längre . idag ska jag ha en lugn dag , bara vara hemma och lata  mig , funderar på om jag skulle laga någon mat idag , vore gott med lite hemlagad mat faktiskt . William har sovit bra inatt , somnade vid 22 sen vaknade han vid 05 o sen sov han till 9 . så det har vart en helt ok natt måste jag säga . nu sitter jag här o dricker lite te , känns som att det änna behövs . William ligger i babysittern o sprattlar o tjötar som bara den som vanligt , får spänna fast han i babysittern nu , annars smiter han iväg ur den , han sprattlar ju så  . hehheh ;)
nu ska jag sätta mig o prata lite med han . hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback