torsdag

2007-10-25 18:10:11 Dagboken
» Kommentarer(0) «


jahopp åter en ny dag , jag och min älsk hade ett lite bråk igår som gjorde att jag vart ganska ledsen över hur det var o saker han sa oså , men nu har han bett mig om ursäkt och det skulle inte upprepas igen . så nu är jag glad igen , i förmiddags så gick vi bort till Williams farmor o farfar en stund , så William fick träffa Nathalie lite oxå . satt där en stund , sen tog vi en promenad hem till Elin & Naima , kul o se hur dom bodde :-) så vi satt o tjatade lite , sen gick vi o ringde på Åsa , så tog vi tre en promenix , skönt att komma ut i friska luften och röra på sig lite ;) och inte bara sitta inne hela tiden . till slut hamna vi borta vi Hemköp , så jag kunde in och köpa blöjjor till lillfisen , dom va nästan slut här hemma så det var ju änna på tiden ;D *ler* sen så traskade vi hemåt , och nu sitter vi här . precis matat william , tänkte att ja oxå skulle få ngt i magen , har ju inte ätit ngt på hela dagen , så min mage verkligen skriker nu . så ska traska ut i köket o se vad jag kan hitta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback