Att förlora sin pappa ..

2008-04-30 21:43:24 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(3) «


Jag har nog fortfarande inte bearbetat sorgen , frågan är om jag någonsin kommer komma över det och gå vidare? Hur släpper man någon man älskade så högt? Hur är det möjligt? Någon som funnits vid ens sida hela sitt liv? Att förlora sin pappa? Min pappa betydde allt för mig , han var hela min värld . Utan min pappa vet jag inte vad jag skulle gjort , det är han som format mig till den jag är idag . Alla minnen , allt vi delade , det är bara ett minne .

Jag gråter inombords varje dag , efter min saknad efter dig , att jag så gärna önskar att jag kunde få tillbaka dig till livet , livet med din familj och dina barn! Du var den som sammanlänkade våran familj? Vad är vi nu? Jo en helt splittrad familj , som knappt pratar med varandra , ska det vara så? Jag saknar tiden när vi samlades hela familjen under julen , det gjorde vi inte alls dom senaste åren , ja det var helt enkelt bättre förr ..

Jag kommer aldrig sluta sakna dig pappa , du kommer alltid finnas i mitt hjärta , och den platsen kan ingen ta ifrån dig . Du fattas mig förevigt . Men på nått sätt känns det ändå som du finns här , här hos mig och William . som att du kan se ner på oss , och vaka över oss . Jag saknar dig förevigt ..

Kommentarer
Postat av: sanna

söt blogg
Ha en fortsatt bra Valborg :)

2008-04-30 @ 21:55:42
URL: http://wiiiberg.devote.se/
Postat av: Tess

va fint du skriver om din pappa!
saknar min pappa varje dag,i morgon är det 18 år sedan han dog:(
lycka till,fin blogg!

2008-04-30 @ 22:03:43
Postat av: Reanna

Väldigt fina ord , jag vet inte själv hur det känns .. men det måste kännas hemskt ;/.
Ha det så bra!

2008-04-30 @ 22:28:43
URL: http://jusstmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback