Det är synd om mig..

2008-04-03 17:21:12 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja det är verkligen det , jag har super ont i huvvet och är super mega trött , har tagit en ipren men än har det inte släppt . *dumma dumma huvudvärk* tänkte jag skulle laga lite stuvade makaroner & köttbullar o se om det hjälper att jag får lite mat i magen , har ju trots allt bara ätit smörgåsar idag , är ju inte det bästa att leva på en hel dag .
Men det känns som att jag inte har tid att äta , William kräver så himla mycket nu , och jag vill såklart ge han all min tid som finns , :)

Han har precis ätit gröt , sen fick han en fruktpuré & äpplejuice efteråt , Smaskens!
Nu ska jag fixa min mat , är så yr nu så jag mår fruktansvärt illa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag äter också bara smörgåsar fram tillmiddagen =0

2008-04-04 @ 10:54:14
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback