Eftermiddag..

2008-04-16 16:59:54 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Ja då sitter man här en stund igen , William har precis fått gröt och lite banan yogurt , det satt fint i hans lilla mage , nu ligger han i vardagsrummet på sin filt och leker med alla sina leksaker. Så jag antar att jag får städa lite efter han sen ikväll när han somnat . Det brukar se ut så .

Fick precis veta att Jörgen ska spela hela långa helgen =/ (för er som inte vet så jobbar han lite extra som dj) så ja det är lite tråkigt , men jag får väl ha eget helgmys då . jaja vi är inte där än . Det är ju bara onsdag idag , o idag börjar ju sex and the city på tv3 , och det är ju ett måste att kika på .

Får se när det blir promenad idag , Åsas son Melwin sover fortfarande så han orkar hålla sin mamma vaken inatt ^^ en riktig liten buse lilla Melle. Ska nog kanske plocka ur diskmaskinen o sätta igång en ny . så man slipper högen med disk ;)

Kommentarer
Postat av: erik

Hej kan vi få passa min lilla kusin nån dag? Jag saknar han det var skoj när han var här sist. Mamma är ledig imorgon fast då är jag i skolan och nästa gång hon är ledig från sitt jobb är nästa helg

2008-04-16 @ 17:06:05
Postat av: Christina

Fan vad snygg design du har *avis* :)

2008-04-16 @ 17:17:32
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

Kan jag förstå.

2008-04-16 @ 17:25:01
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

jo, det tror jag

2008-04-16 @ 18:27:46
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback