Ensamma hemma..

2008-04-15 15:26:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då har allas våran älskling åkt till sitt jobb för dagen ;( Tråkigt tråkigt tycker vi här hemma . Men han måste ju jobba så vi har tak över huvudet och mat på bordet. Jag passade på att ta ett bad innan när William och pappa sov middag , gud jag känner mig som en annan människa nu : ) Fast tittar jag i håret på mig själv blir jag skräckslagen , för gud vilken hemsk utväxt , den måste jag verkligen färga bort , snarast!

Jörgen kom även hem med mat till mig från Sibylla , så jag slapp laga mat idag ^^ Är han inte för gullig?!
Jag vägde mig innan oxå , såg att jag gått ner ett kilo . Inte så mycket , men för mig är det mycket , kanske har det med att göra att jag nu inte äter massa med godis hela tiden . Får hoppas jag kommer minska ännu mer i vikt . Kanske jag en vacker dag kommer bli nöjd med min kropp? jaja , det åter står att se .

Skulle även behöva klippa mitt hår , sist jag gjorde det va i början på December så kanske är dags att göra det snart igen , fräscha upp det lite . Får väl se vad plånboken säger om det sen . haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback