Fredag 11/4

2008-04-11 08:59:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hello Godingar!

Inatt har jag sovit på soffan , haha ! Jörgen har snarkat så jag orkade inte ligga i sängen och irritera mig på det utan la mig då i soffan istället och sov . Jörgen snarkar massor :/ Men han kan ju inte hjälpa det stackarn , därför han oftast har så ont i huvudet när han vaknar . Han opereade tom näsan för sina snarkningar o gick igenom en jävla pärs men jag tycker nästan det har blivit värre igen :(

William hade visst vaknat runt 3 inatt o legat o snackat med sin pappa , fast jag tror inte han var alltför pigg på att prata med William just då , men han somnade om efter en stund ^^ Sen gick dom upp runt 7 tiden o bytte blöjjan .
Det är inte alls roligt att byta Williams blöjjor nu , för så fort man satt på han den nya , så åker den av lika fort igen , han har fattat hur man drar av sig blöjjan , och ja det är inte alls kul :(

Men annars så har vi nyss ätit frukost hela familjen , William fick en flaska välling som han brukar få på morronen , så nu ligger han ute i vardagsrummet och gapar på sin pappa , ska alldeles strax gå och göra dom sällskap :)

Jag vet nån som fyller 20 om en vecka , vet ni ? : )

Kommentarer
Postat av: idaa * mamma till Isa !

åh tackar :) din son va väldigt söt han med :))

2008-04-11 @ 10:39:59
URL: http://idaahansson.blogg.se
Postat av: erik

Hej! Jag saknar min lilla kusin

2008-04-11 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback