Fredag 25/4

2008-04-25 08:48:49 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Äntligen Fredag!
Usch va seg jag vart imorse , när Jörgen vaknade la jag mig och gosade hos honom , hade verkligen ingen lust att gå upp idag , men det måste man ju . Jörgen tog William o bytte blöjjan medans jag gjorde hans välling. Så nu sitter han i köket med sin pappa och fyller i en enkät från vårat Bostadsbolag.

Vi ska snart åka iväg till Överby , ska handla lite mat och sen kika på kläder , se om jag hittar något att ha på mig på lördag , hittade ju inget i stan så får kika på överby . Sen tror jag att jag ska handla på bolaget med , nu när man är så gammal att man får de ;D haha ^^ .

Kommentarer
Postat av: mezzie

hihi jag ska me ut till överby sen idag :-) måste ju köpa bellas presenter :-P
Ha en super fin dag och hoppas du hittar nåt och ha på dej!

2008-04-25 @ 09:07:53
URL: http://motherhood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback