Fredagkväll

2008-04-11 19:54:12 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vart helt fullt upp idag , knappt inte vart en lugn stund , men nu har jag iaf tid till att skriva några rader .
Vi åkte en sväng till Apoteket innan jörgen skulle börja jobba för han behövde ha åksjukeplåster och fick punga ut hela 280 kronor. =/ Jätte dyrt tycker jag om ni frågar mig. Sen sprang jag in och köpte lite godis , det är typ 3 veckor sen jag unnade mig nått sånt , så jag tyckte att idag skulle jag få synda lite .

Sen har vi vart o lekt med Williams faster Nathalie , o farbror Jonas :) William försökte sno hans hamburgare , men det delade han inte med sig på ^^ hehe . Så det är väl vad dagen har spenderats med , tappade även Willes sko idag :/ Men som tur va hade våran granne hittat den , o ringt till Jörgen . så det va tur det , så jag slapp köpa nya skor till lilleman .

William har precis somnat i sin pappas famn efter en flaska välling , så nu ska vi ha lite family-time! :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Kyles mamma

Förresten, hur gillade han 8 månaders maten?

2008-04-11 @ 23:27:17
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback