Fullspäckat ..

2008-04-10 18:12:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Haft o göra hela dagen nu , hålla på med tvätten , ta hand om William såklart , laga maten , o nu äntligen fick jag tatt mig en dusch . Vilket jag verkligen behövde . Så nu ska man klä på sig igen och sen leka lite med William . Känner mig aningen frächare iaf och det är superduper skönt vill jag lova :) hehe .

Så nu ska jag fläta mitt hår , jag orkar inte stå och föna det , det tar sån jätte lång tid . :/ Jobbigt att ha tjockt hår , nån som vill byta? Måste färga mitt hår snart med , jobbigt med utväxt så då blir det bleka det :) Det kommer bli riktigt najs , men det blir det vette tusan , nu ska jag gå till Willepille ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

vi kan byta hår =)

2008-04-10 @ 18:19:45
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: jessica

ja du jag vill ha tjockt hår..vi byter

2008-04-10 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback