God Natt!

2008-04-02 22:57:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då va klockan mycket , och jag har gjort iordning lite käk till älskling när han kommer hem , antar att han är ganska hungrig , eller iaf lite . tyckte iaf att den blev super god , jag åt minst hälften av hela formen! Mumma :)
och William sover ju som sagt , så jag tror att jag ska ta o göra detsamma , mina små ögonlock börjar bli tunga , så det kanske är lika bra , fast jag vill ju vara vaken när Jörgen kommer , ifall vi ska beställa mobilen :p
Jag vill ju göra det ikväll isf ^^ , kanske bäst jag är vaken då ^^ haha .

Fast jag skriver nog inte mer idag iaf , det får bli imorn! Puss & kram läsare , o fortsätt med era kommentarer ..

I LOVE IT ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback