Good Night !

2008-04-13 22:56:58 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då var det kväller ;) I eftermiddags så var vi hela familjen ute på promenad . gick en runda o det kändes skönt att få komma ut lite , william vinkade hejdå till mamma och pappa när vi gick , tror han ja , lilla buse!
Vi gick hem till hans farmor och farfar och hämtade hem Rocky , som jag förövrigt precis varit ute med så han fått gjort sina behov för natten :)

Har precis druckit en kopp te oxå , och ska snart göra mig iordning för natten . Jörgen sover redan , för han ska få jobba förmiddag imorn , JAAAA . så jävla skönt då har jag han hemma i rimlig tid imorn , och han hinner träffa William innan han lagt sig .

Sitter o slö pratar med min bror på msn men han säger inget vettigt , haha ! nej om man skulle krypa ner under täcket då kanske , hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback