Hemma!

2008-04-01 16:44:54 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu har vi precis kommit innanför dörren , William somnade i vagnen på vägen hem , han va super trött , så går det när man inte sover middag , så då fick han göra det på vägen hem istället , det är underbart väder ute så har vart riktigt skönt att gå fram o tillbaka från Åsa : )

Hon bjöd oss på jätte goda bullar idag , så det va mumma!
Jag har blivit riktigt duktig , Jörgen har fått mig att inse att jag äter på tok för mycket godis ! Det kunde bli 4 dagar i veckan utan problem , plus att jag känner mig så äckligt fet o ful , så jag ska enbart hålla mig till att äta det endast på lördagar , o inte bara för min egen skull utan oxå för Williams , jag måste. Det är inte hållbart att ha det såhär längre , jag mår inte bra av det heller . Måste få bukt på detta nu , så önska mig lycka till!

Ska slänga i lite mat i magen nu med , har bara ätit frukost så det behövs påfyllning , sen ska jag fortsätta städa sovrummet! Krams! ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

vilken fin blogg du har :)

2008-04-01 @ 17:01:00
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lisa

Söta ni var :) och fin blogg , ha en bra tisdag ;)

2008-04-01 @ 17:02:24
URL: http://lislag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback