Home :)

2008-04-23 19:40:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma jag och lilleman , han ligger och kryper runt i lägenheten medans jag precis satt igång en diskmaskin , strax dags att sätta på han torr blöjja och pyjamas och fixa vällingen så han får gå och lägga sig för kvällen . Han börjar bli smått grinig så man märker på han att han är trött , men så som han håller igång på dagarna så är ju det fullt förståligt .

Vi har varit hemma hos Jessica idag , även vart ute och gått en liten sväng när hon skulle hämta Jonathan i skolan . Köpte vi oss en glass på vägen hem , o sen har vi fikat :) hihi .

om lite mer än 1 timma är det Grey's Anatomy dags , så jag ska fixa lite kvällsmat då o gotta mig i soffan , nej nu får jag ta lilleman :)

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

åh tack! Hur vill du ha den då? :)

2008-04-23 @ 21:26:51
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback