Ingenting duger ..

2008-04-02 16:12:18 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vi har vart iväg idag o handlat lite smått som behövdes hem , köpte så jag kan göra lasagnette ikväll , det kan ju vara gott , sen va vi på lite olika banker då Jörgen funderar på att byta Bank . Jag tycker ju att han ska välja Swedbank eftersom det är bäst och för att jag har det! hehe . sen åkte vi hem o ja matade William o sen dess har William varit jätte tjurig :/ Ingenting som duger o det passar ju jätte bra när jag har tvätt tid , *NOT*

Men nu är han relativt nöjd nu när han ligger ner på golvet o leker med sina leksaker . ska försöka se om jag kan få ngt i magen , o bli på bättre humör , orkar inte vara sur mer idag , tur jag har Frida som gör mig på bra humör ^^

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, Marie. Du är bäst och jag kan prata om precis allt med dig. Du är min bästa vän

2008-04-02 @ 16:51:58
URL: http://friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback