Jag överlevde ..

2008-04-30 11:50:09 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag är hemma från tandläkaren , och tro det eller ej men tabletten var helt underbar för mig . Jag var så avslappnad och det va så skönt , visst kändes själva sprutan men jag kunde ligga ner o vara avslappnad och inte ha den dära klumpen i magen . så ja det va skönt . Dom fick gjort 3 fyllningar , men det finns en del kvar att göras . ska tillbaka den 16:e Juni . Så då ska dom väl fixa resten av det som ska göras .

Jag & William tänkte ta en tur ner till stan sen och ev fika . Annars har vi inga planer för idag , det blir nog mest mysa och leka . Känner inte att jag orkar med så mycket mer idag faktiskt . Jag måste iaf ha något i magen nu , då jag inte ätit något på hela dagen . så det kurrar lite granna ..

Kommentarer
Postat av: E m i l i a s . M a m m a

Hej :) Jag tänkte bara höra med dig om du är intresserad av något slags nätverk med oss föräldrar som bloggar. =) Tanken slog mig att det skulle vara en rolig och bra idé =) Så vill bara kolla intresset.

2008-04-30 @ 13:44:44
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback