KepsShopping & Glass på stan ..

2008-04-24 19:41:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


imorse va vi ju på BVC , det gick jätte bra o William uppförde sig . Han väger numera 8620 gram och är 76 cm!
Så ja det är ingen liten kille vi snackar om . Dock hade han bara gått upp 500 gram på 2 månader men bvc-tanten sa att det va normalt med tanke på hur rörlig han är , och ja han ligger ju aldrig still inte ens när han sover .

Sen mötte vi upp Åsa , och gick en sväng o sen gungade och hade en fika i lekparken ;) Jätte mysigt va det , och barnen uppskattade det , gick sen en sväng ner till stan i hopp om att jag skulle hitta nått att ha på mig , men icke sa nicke , den turen hade inte Marie ! Det enda jag hittade var en keps till William! :) Så han slipper svettas ihjäl i mössan .

Sen träffade vi tant Jessica i stan , och gick o köpte oss glass och sen traskade vi hem . Nu ska jag göra nått till magen och William ska sova som vart superduper sur ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback