Lördag 12/4

2008-04-12 09:47:51 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!

Jag har sovit underbart inatt , inte alls blivit störd av att Jörgen snarkar och tro mig det är inte ofta det händer , vanligtvis så brukar jag få ligga och lyssna på musik via mitt headset för at kunna sova men inte inatt och idag känner jag mig utvilad , trots att William väckte mig vid fem tiden o letade efter sin napp .

Och när vi gått upp , tror ni inte att det snöar ute då? Trodde inte det va sant , ville bara dra täcket över mig igen ! Trodde verkligen snön var borta nu , och vi som har satt på sommardäck på bilen med , jaja ..

Tur att vi inte ska iväg nått idag iaf , utan det blir en lugn hemma dag , mys med lilla familjen! Får passa på nu då vi har Jörgen hemma , skönt att han inte ska iväg och jobba . :) Så man kan umgås lite , hela lilla familjen!

Kommentarer
Postat av: mezzie

USCH ja här har de med snöat men som TUR är så har det inte lagt sig utan blitt till regn innan :-P
Men ändå,bläää...

Ha en super fin lördag ändå trots snön..
Kram

2008-04-12 @ 10:09:30
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Mia

Är det lite "svårt" att läsa den svarta texten emot d gröna eller? för dom andra färgerna är ju skit samma:) där läser man inte ändå.
Men endel texter o bakgrunder bara skär sig :/
gör den de?

2008-04-12 @ 10:21:00
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback