Mammafika

2008-04-29 15:21:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu är jag och William hemma från fikan , det va trevligt att komma ut lite och träffa folk . Kom 2 andra mammor och det va härligt o få tjöta av sig lite :) hehe . Jag shoppade dock ingenting idag , har väl det mesta som vi behöver , köpte bara lite så jag kan göra pastasallad idag ;D Fast det får bli ikväll , för nu är jag inte direkt hungrig ^^

Pappa Jörgen kom och hämtade oss på Överby så vi slapp ta bussen hem , svängde även förbi tandläkaren så jag fick hämtat mina tabletter , så imorn 10.15 ligger jag och blir plågad , förhoppningsvis gör tabletterna sin verkan och jag kan känna mig lite mer lugn i kroppen och inte så himla spänd .

Vi har över 24 grader i skuggan .. Rena sommarvärmen , så nu ska jag sätta mig på balkongen o sola lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback