Middag

2008-04-04 16:48:19 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då har vi precis käkat middag , eller jag har . Eftersom Jörgen jobbar så är jag så snäll så jag sparar mat till han som han kan äta när han kommer hem , så har William precis fått en flaska välling så nu är han nöjd och belåten ett tag framöver ^^ :) Jag är jätte mätt o jätte slö nu , så om William ville vila lite vore det toppen . haha .

Skulle dock behöva ta en dusch , men det får bli när Jörgen kommer hem , eller när jag har nattat William ikväll , jobbigt :p haha . Hoppas nu att Jörgen köper med sig popcorn som jag bad han om , jag är jätte sugen på det!

Ska ni ha nått fredagsmys ikväll?

Kommentarer
Postat av: jessica

du kan ju sätta wille i matstolen å ta med han in i badrummet när du ska duscha, han kan ju stå vid handfatet å kika..men ta bort grejjerna ni har vid handfatet, haha

2008-04-05 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback