Middag

2008-04-05 20:45:11 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu har vi precis käkat sen middag , Guuuuud va jag va hungrig , men gud så gott det va , det blev skinksnitzel , klyftpotatis & Café De Paris sås :) Mumsigt värre .. Så nu är jag jätte mätt , men är sååå sugen på nått gott . Jag kanske ska göra mig lite choklad pudding , jag har typ inte ätit nått sånt på 2 veckor . Så jag borde väl få unna mig?

Annars ikväll händer det inte mkt , William har precis fått kvällsvällingen och ligger hos sin pappa och ska försöka somna , tror det går lätt som det senaste kvällarna , hehe!

Jag har inte så mkt mer att säga så ja , ...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är verkligen jätte gulligt, som om dom verkligen förstår =)

2008-04-05 @ 22:11:58
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback