Middag

2008-04-28 17:42:17 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu har vi precis ätit lite middag , idag bjöds det på potatis , köttfärsbiffar och löksås! Smaskens! :)
Innan dess var vi ute på en promenad med Jörgens syster Jessica , gick till ÖB o kikade lite . Hittade inte så jätte mkt , men en ny diskborste , lite hundgodis blev det allt ^^

Nu ska jag försöka att söva vårat barn lite , men som det ser ut nu så går det inget vidare , han vill bara busa o allmänt pilla på allt , våran lillabusunge! ^^ , sen tänkte vi åka till affären för jag ska köpa saker så jag kan göra pastasallad ikväll , dock blir det bara jag som ska äta . men desto mer till mig ;D

Kommentarer
Postat av: emma

Min gjorde hon gratis i alla fall, vet inte riktigt :P

2008-04-28 @ 18:32:53
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Ida

Nej tyvärr, det kan förekomma utlottningar, men det händer inte så ofta. Och med tanke på hur missnöjd jag har blivit med mina egna designer, så vill jag helst inte ge bort någon till andra.

Men tack för att du gillar min design :)

2008-04-28 @ 18:53:17
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback