Promenad :)

2008-04-07 18:44:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hela familjen har precis vart ute på promenad , det var super skönt ute , solen sken & 14 grader ute , Nu känns det verkligen som att våren är här , jag hoppas den är här för att stanna , nu vill jag inte ha mer snö! Sol & värme , JA TACK!

Jag har kommit på att jag inte alls har ont i min hals , utan det är en liten bit av mitt tandkött som svullnat o lagt sig lite på ena tanden , ska berätta det för tandläkaren imorn , o se om det kan vara en inflammation så jag iaf kan få pencillin för det , för det gör ont att svälja och det är jobbigt :/

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja snälla våren stanna!! och låt det bli sommar snart också ;)
Hoppas det blir bättre med tanden och tandköttet! =D

2008-04-07 @ 19:16:11
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback