Tidsfördriv ..

2008-04-23 23:44:33 Tidsfördriv
» Kommentarer(0) «


Lovar du att vara ärlig? Jao
Du heter: Marie Zetterblad
Smeknamn: Marie?
Låt just nu: Britney Spears - Break the ice
Beroende av: Internet , William & Jörgen ♥
Vem behöver du mest just nu? Jörgen , saknar han så ♥
Vad tror folk om dig? Snäll hoppas jag ^^

Vad får du oftast komplimanger för: Min söta son ^^
Vad säger du för att imponera på någon: Jag är ärlig .
Hur imponerar man på dig: Va ärlig och rak
Brukar du skratta för dig själv: haha , all the time!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Jag är nog hemma efter midnatt iaf"
Vilken är din favoritmålning: vet ej
Vart bor du: Trollhättan

Trivs du där: ibland ..
Äger du några converse: Neeej
Festar du mycket: Nej
Cider, vin eller öl: Cider
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk  mot något: Nope
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Fixa mina betyg
Hur svarar du i mobilen: Hej , det är Marie
Vem ringde du senast: Jörgen ♥
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mycket
Antal timmar sömn inatt: 7

Tycker du om din pappa: ÄLSKAR MASSOOOR !!! ♥♥♥
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: Alltid numera
När blev du fotad senast: idag av mig själv
Hur känner du dig nu: trött
Vad tycker du om fötter: beror på

Är du smart: ibland
Är du aktiv i skolan: går inte i skolan just nu
Vad saknar du: min lille prins som ligger o sover
Hade du en bra kväll igår: Ja då
Favorit dryck på morgonen: Te
När brukar du gå och lägga dig: Vid 23

Är du blyg: Njae
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: En hel del
Har du spytt offentligt: Ja
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: haha ja vet inte ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback