Tisdag 15/4

2008-04-15 09:17:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag säger inte god morgon idag , för det har det inte varit för jag har inte alls sovit gott ;/ Somnade säkert när klockan var runt 3 inatt , legat o vridit mig och vändt mig och haft jätte svårt att komma till ro. och sen vaknade william 05.40 inte helt pigg på att gå upp då , men han fick nappen och somnade en stund till , o sen när han vaknade låg han och lekte med sina leksaker medans vi låg o vilade oss lite .

Ringde kommunen innan för att sätta William i kö till dagis , så hon skulle skicka hem papper om det så jag får fylla i , så hoppas jag att vi kan få en plats i slutet av augusti , början på september . Hoppas inte att det är alltför lång kö . jaja vi får la se .

Nu tänkte jag att jag skulle göra mig en kopp Cappuchino så man kanske vaknar till liv , o sen får nått i magen .

Kommentarer
Postat av: Jag

de heter förskola;)

2008-04-15 @ 09:42:33
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback