Tisdag 8/4

2008-04-08 07:57:43 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morning Sunshine! =)
Våran prins väckte oss så snällt vid 7 imorse , då låg han i sin säng och tjatade ^^ , Nu ligger han dock på golvet o pratar med sina leksaker , och skäller på dom lite granna ,hehe . Han är så söt våran Prins!
Nu känner jag mig helt svullen i munnen ;/ Så det är tur att jag ska till tandläkaren idag , så får dom fan ta och fixa det . Även om jag helst stannar hemma , men jag måste ta tag i detta nu och få det fixat , det är ju trots allt sista året jag har gratis.

Nu får jag gå och äta frukost innan det är dags för William att få en flaska välling ^^

Kommentarer
Postat av: N i n a

Det är väl bara gratis tills de året man fyller 20 :P

2008-04-08 @ 08:01:54
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: N i n a

VA :O så fuuuskigt :O Kanske ska åka dit och kolla sina tänder ^^ haha här kostar det för mig nu :(

2008-04-08 @ 08:28:35
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback