Torsdag 17/4

2008-04-17 12:51:50 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God dag får jag säga nu ..
Imorse sov vi hela familjen till kvart i 9 , då jag fick skynda mig på med kläder o sen ge Willepille en flaska välling o nya kläder o torr blöjja , sen fick jag låna jessicas busskort o ta mig ner till kommunhuset och väl där så fick jag göra den hära dataintervjun , jag tyckte att det kändes som att det gick bra , men vi får se .. Skulle få svar antingen imorn eller på måndag , men håll era tummar för mig?

Nu sitter jag o William o väntar på att Linda & Mio ska komma hit och fika med oss , batterierna sitter på laddning så jag kan fota dom små sötisarna ^^ Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Hoppas att det gick lika bra som det kändes dådå :)

2008-04-17 @ 13:07:51
URL: http://livetsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback