Trötter ..

2008-04-09 19:58:14 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Vi gick och träffade Åsa och hennes små barn innan , och gick en runda , det va skönt att komma ut och röra på fläsket trots att det regnade lite men vad gör det? Sen gick vi hem till williams faster så han fick leka lite med henne , och nu ligger han o sover , vadå trött? men inte mig emot , då får jag vara lite för mig själv :)
Jörgen jobbar fof , slutar nog inte förän runt 23 tiden , så jag har lite alone time!

Inget Grey's Anatomy idag heller =( Förbannade hockey! så idag ska jag se på Barnmorskorna ist , får man drömma sig tillbaka till sin förlossning med prinsen , förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan man får vara där igen ^^ , usch vad säger jag? haha , längtar efter all den smärtan , men se vad värt det är? se vilket fint resultat man får , ett underbart litet barn :) ♥  I LOVE IT , finns ingen känsla man kan jämföra med en förlossning.

Nu blir det kvällsmat , macka & te !

Kommentarer
Postat av: welon - William & Edvins mamma

Jag vill oxå vara där igen =)

2008-04-09 @ 20:29:12
Postat av: sesse

Blev jätte arg när det inte var nått greys :(

Hehe jo, jag har med börjat längta efter en liten till, ändå är det bara 2mån sen jag fick jonathan :P Men kommer dröjja länge tills man får en liten :( först måste jag ju hitta en livs"kamrat"...

2008-04-10 @ 06:12:03
URL: http://soulstone.blogg.se
Postat av: Frida - Philips mamma

Nästa gång vi blir gravida, så får vi se till att vi ska ha ungefär samtidigt igen :D

2008-04-10 @ 07:42:25
URL: http://www.friidalicious.blogg.se
Postat av: Lina

Nä det sög ju att det inte var något greys!

2008-04-10 @ 12:29:46
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback