Tvätt , tvätt och åter tvätt ..

2008-04-10 14:01:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har tvättat sen kl 12 idag , ja det finns en hel del som behövs tvättas när man har småbarn , Men nu är jag snart klar med själva tvättandet iaf , bara skiten som skall torka oxå , men med Sveriges kassaste torkrum så går det segt , och kommer få hänga upp typ hälften i lägenheten . :/

William käkade lite gräddstuvad pyttipanna idag till lunch , sen ville han inte alls sova middag , det fanns inte på hans schema , men efter mycket om och men så fick hans pappa honom att sova , så nu mellan tvätt passen passar jag på att sitta här en liten stund :)

Ska laga lasagnette idag till middag :) Det ska bli jätte gott :) och jag är hungrig så jag hoppas köttfärsen e tinad snart , annars får jag ta en macka emellan ^^ Nej nu ska jag fixa med tvätten lite granna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback