William sover .

2008-04-08 21:37:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Prinsen somnade vid 8-tiden , trots att han sovit halva dagen , de trodde jag faktiskt inte , vi låg i soffan och hade det så mysigt så . han är så go min plutt när han väl vill kramas så finns det inget underbarare än att bara sitta och få hålla om honom . Men efter en stund så la jag ner han i sin säng och där ligger han och kramar sin kudde , o förhoppningsvis drömmer söta drömmar .

Pratade precis med min stora älskling i telefon , och han slutar jätte sent ikväll typ runt 12 :/ Jag hatar verkligen när han ska jobba så länge , vi får ingen tid alls tillsammans , han kommer hem när hela familjen sover , + att han är jätte trött när William vaknar på morronen . Varför kan han inte få jobba förmiddag istället?

Jag ska väl försöka att äta nått innan jag går och lägger mig , men vet inte alls vad jag vill äta , jobbigt dilemma? haha . Nej jag ska pallra mig ut i köket nu .
God natt bloggen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback