Ellos & H&M

2008-08-14 21:13:43 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Idag kom mina efterlängtade paket från Ellos & H&M, så efter vi vart på ICA Maxi och handlat åkte vi till OKQ8 och hämtade ut dom, 2 ganska så stora paket var det som låg och väntade på att jag skulle hämta ut dom, det var massa massa kläder till William, som han ska få i födelsedagspresent av oss, det va även lite till mig, ett par jeans, en tjocktröja, leggings, & 2 linnen.. Jag shoppar typ aldrig till mig själv längre utan det blir bara till William :) Så nu har vi massa med paket att slå in, hehe!

William somnade redan vid 7 idag, stackarn va jätte trött o hängig nu på kvällen, så då e det bättre om han får sova. Imorn ska jag på ytterliggare en introgrej på skolan så vi får våra inloggningskoder, Jörgen ska jobba så lilleman får vara hos farmor då. Det ska nog gå bra. Blir ju bara en kort stund sen får jag vara med min prins igen ♥

Ska även tvätta imorn eftermiddag, nu får man ju bara boka eftermiddags passen, finns ju ingen möjlighet att tvätta på dagarna längre, usch va jobbigt det känns att jag inte får vara hemma med William mera :/ Tycker det är jätte jobbigt verkligen, hade nog inte ens föreställt mig att det skulle kännas så här :( Separations ångest på hög nivå! Tur jag har en helg helg o gosa med han, innan det e skola på måndag igen..

Kommentarer
Postat av: mia

okej :) ha en bra kväll !

Och ha så kul i skolan imorgon :)

2008-08-14 @ 21:30:30
URL: http://miakemell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Uscha! Kan tänka mig att det är jobbigt att vara ifrån honom!

2008-08-14 @ 22:00:38
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååh förstår att de är jobbigt, speciellt nu i början =( Uush, har redan ångest för att börja jobba igen även om jag får va hemma med Tuva tills nästa höst men tiden går ju så fort föööör fort och när dom är 1 år är dom ju fortfarande sååå små.. men men, man har ju inget val =/

2008-08-14 @ 22:37:20
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha det är samma här, shoppas mest bara åt kidsen =)

2008-08-15 @ 12:51:11
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback