Första cykelturen

2008-08-20 22:30:42 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Givetvis glömde jag massa saker till tårtan när vi va o handlade i förmiddags, så som vaniljcréme, dekor, o en sprits, så jörgen fick så snällt köra till Willys på eftermiddagen, då passade vi även på att låna Jessicas cykel och en hjälm till William, (jag har inte fått tummen ur och köpa en cykelsits till Wille än) därför lånade jag Jessicas cykel för hon har en, sen klädde jag på William regnkläder så gav vi oss ut på en lite tur hela familjen, givetvis kom det världens störtskur när vi va ute, men då stannade vi till o ställde oss under paraplyet som Jörgen hade tagit med sig, smart han är va? Det hade jag aldrig tänkt på.

Sen när vi kommit hem och jag fått William i säng, så ställde jag mig o förberedde tårtan, detta är min första tårta så dont judge me, den är väl ingen tårta av världsklass, men jag hoppas den är ätbar iaf. Och den är inte världens snyggaste heller för den delen, men hej.. Det är som sagt min första, jag har aldrig gjort en tårta innan.. Jörgen gjorde mjuk pepparkaka som står i ugnen nu, jag ska bara dekorera tårtan imorn, med lite godis, och dekor o sånt =) Hoppas den blir någorlunda bra iaf :)

Måste snart gå och lägga mig, för imorn börjar jag 8.20 =/ Seeeegt! Och efter det har jag en håltimma på 3 timmar. så då åker jag nog hem en sväng o leker med min underbaring, o fixar det sista på tårtan :) Sen vid 4 imorn kommer gästerna. Då ska det kalasas^^ hehe.. Nej göra sig iordning för natten kanske? God Natt

Kommentarer
Postat av: Natta

ja tilde är verkligen helvild..haha =)

Hoppas kalaset för lilleman blir lyckad idag!!!

2008-08-21 @ 08:48:43
URL: http://familjencedergren.blogg.se/
Postat av: Lina

Släng in bild på tårtan sen =) Lycka till idag!

2008-08-21 @ 12:39:28
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback