Första dagen i skolan

2008-08-14 14:28:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det gick jätte bra.. Mia kom och hämtade mig, sen mötte vi upp Emmy utanför skolan, för att sen gå ner till Aulan o få lite info om dessa introdagar, efter en massa tjöt i aulan, delade dom upp oss i olika grupper, sen satt vi i ett klassrum o det va 2 lärare som pratade en massa massa onödigt babbel, om typ motivation, jag orkade inte lyssna så noga då.. Sen fick vi en rundvandring, sen va det fika. :) Jag gick och hämtade en ledighetsansökan, eftersom jag måste ta ledigt första veckan i september för att skola in William på dagis, och jag fick den beviljad med en gång, så nu var det ett problem mindre att fundera på..

Sen åkte vi ner till stan en sväng, vi åt lite och sen kikade lite.. Vart så trött o seg hela dan idag, så sen körde Mia hem mig, så jag la mig på soffan o blega på Våra bästa år, tills William vaknade o då gosade jag med honom ist :) Saknat min prins hur mkt som helst, dom få timmarna jag va borta från honom :( Kommer kännas i mitt mammahjärta att vara borta från han.. Imorn börjar jag 9 igen, det e fortsättningen på intron, börjar med datakunskap, vi ska få inloggning till skolans datasystem oså.. Får la se hur länge jag behöver gå imorn.

Blir väl snart en prommis med lilla familjen, sen ska vi åka ut till Överby och handla lite :)

Kommentarer
Postat av: mia

lägg in en bild på eran hund :) alltid lika roligt med hundkort..har 2 hundar själv :)

2008-08-14 @ 14:59:06
URL: http://miakemell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback