Fredag 15/8

2008-08-15 07:15:13 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Äntligen är det fredag.. Jag gic upp halv sju idag, för att ha lite mer tid på mig idag, dels för att hinna vakna till, göra mig iordning o sätta på mig lite kladd i fejjan, ska snart väcka William så han hinner äta frukost, sen får vi göra oss iordning o gå bort till hans farmor, för där ska han vara medans jag är i skolan, ska bara gå på en grej idag i 40 min, så jag får min inloggning till deras datasystem, annars va det inte direkt nått viktigt som jag behövde vara på idag, så då går jag o hämtar min prins ist :) Mycket bättre och få vara med honom, än att sitta i skolan.. Finns ingen bättre än min William ♥

Älskling är på jobbet nu, han började redan vid 06, så jag vaknade till vid halv 5, när hans klocka ringde. Men somnade om lika fort igen, i eftermiddag ska vi tvätta, lagom kul! Men jag måste ju.. Fyfan va trött jag e idag, o igår gick jag ändå o la mig runt 22, känns i kroppen vill jag säga, höll på o somna i soffan redan vid 8. Nej, sminka sig o fixa välling till William, hörs i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt, hoppas det gick bra i skolan?! =)

2008-08-15 @ 10:09:21
Postat av: Linda - Singelmamma

Gokväll gumman! Nu är man barnledig igen :/ ensamt men lite skönt ändå! Göra i helgen då? Usch jag vet inte va jag ska göra ännu ;( Kramis

2008-08-15 @ 17:35:11
URL: http://welons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback