Fredag 1/8

2008-08-01 08:27:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var vi inne i Augusti månad, Williams månad :) hihi.. och det firar vi med att åka upp till NÄL :/ Williams ögon blir bara värre och värre :( Så nu har vi fått tid på Barnmottagningen kl 10, så får dom göra en odling på hans öga för o få fram vad som är fel så vi kan få rätt medicin till honom, för inte kan min lilla älskling ha det såhär, jag har precis packat skötväskan och ska gå in och kolla hur bussarna går. Ska bara klä på William sen så får vi ge oss iväg upp till sjukan =( Får väl se hur många timmar vi får sitta där idag =(

Kul fredag vi får va? Eller inte.. men men, vad ska man göra? Jag gör ju vadsomhelst för att han ska bli frisk i sina ögon, Nej jag kanske skulle ta med mig ngt o äta, eller om jag köper en baguett eller nått uppe på NÄL. Det löser sig, ska packa ner lite majskrokar till min prins iaf, så nu vet ni vart vi befinner oss idag..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det går bra idag !

2008-08-01 @ 10:16:01
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback