Fredag 29/8

2008-08-29 07:04:39 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Fyfan va jag är trött.. Gud jag vill bara sova! Men det blir inget med det, för om lite mer än en timma ska jag vara i skolan =( Skönt att det är sista dagen på veckan och att jag bara gått till 11.30. Sen kan jag vara hemma och mysa med min familj till fullo, sen nästa vecka är det ingen skola alls, bara inskolning på dagis! Hoppas verkligen att det kommer gå bra nu, jag är jätte nervös inför det, hur kommer William reagera på att han ska vara på ett helt främmande ställe, med helt främmande människor? Ja hoppas verkligen med hela mitt hjärta att han ska tycka om personalen.

Gott att det är fredag och helg nu :) Imorn är det släktkalas, min bror kommer (säger han) de återstår väl att se, blir första gången han träffar William isf, han har inte träffat honom en enda gång sen han föddes, det har inte funnits tid säger han, men jag köper inte det riktigt, sen kommer min mamma såklart, men en vagn till William =) Och min gudmor kommer med, sen hela tjocka släkten (nästan) på Jörgens sida ^^ hehe! Så det ska bakas tårrtor, kakor, o annat smått o gott, köpte en del igår faktiskt, men det ska nog bli bra tror jag..

Så idag får vi nog städa lite här hemma, dammsuga om inte annat o plocka undan lite här o där, om den lille herren tillåter, han får ju vara hemma med sin pappa idag när jag är i skolan, men det tycker han om, för det är hemskt va han har blivit pappig nu när han vart hemma med Jörgen så mkt, det är nästan äckligt va pappig han är. Går Jörgen ifrån han så går hela jorden under, och ingen annan får ta i han förutom Jörgen.. Märks det att han älskar sin pappa eller?

Nej en lite smörgås kanske? :)

Kommentarer
Postat av: emily

Ja det ska jag göra :) Mysigt med kalas :D

gratta den lille killen i efterskott .. söt

2008-08-29 @ 09:36:47
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det ska nog gå bra! Ni är ju med honom hela tiden första dagarna så då kommer det ju inte va ett helt främmande ställe för honom när ni lämnar honom någon timma sen.. =)

Men jag förstår att du är nervös! Det skulle jag också vara! Och kommer väl att vara när den dagen kommer!! =/

2008-08-29 @ 11:35:48
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback