Fredag 8/8

2008-08-08 10:32:34 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag är det datumet 080808, visst är det tufft :) haha! Om William hade kommit när han skulle så skulle han fyllt 1 år idag, men eftersom han är en segrumpa så fick vi vänta 16 dagar till.. Kommer så väl ihåg, hur mycket jag längtade efter att den lilla bebisen skulle komma ut, så vi fick se vem det var som bodde i min mage, hade inte den blekaste aning om att vi skulle få vänta så många "extra-dagar" på våran lille son.. Övertiden va så sjukt jobbig för mig, första veckan gick la an, men sen blev det psykiskt påfrestande, och det va jätte jobbigt. =( Men nu när vi har han hos oss så är lyckan bara total och det var helt klart värt dom där övertidsdagarna, utan tvekan!

Ska alldeles strax byta kläder, till det jag ska ha på mig! Blir inget märkvärdigt, utan jeans och ett linne, resten lämnar jag över till Madde, har nog även övertalat Jörgen att vara med på ett familjefoto, :) Hoppas på det iaf. Hade ju verkligen vart skoj att ha ett sånt, på hela lilla familjen, :) Om en timma kommer allihopa så det kommer va fullt hus här hemma.. Massa barn som kan roa sig tillsammans, haha! Nej byta kläder va det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback