Hemma en sväng

2008-08-18 11:20:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jag har precis haft min första matte lektion, det va först upprop, och ja kommer aldrig kunna uttala namnen på dom i min klass. Ja tror inte jag behöver förklara varför, sen fick ju iaf göra ett litet test, så lärarna kan se vilken nivå man ligger på, jag är svin kass på matte, så jag kommer väl hamna i gruppen för dom som e sämst. haha! men men, fördel för mig, då jag kommer få mycket hjälp med det som jag har svårt för, sen fick vi sluta.. Så nu är jag hemma en sväng, då jag inte har en lektion förän 12.30, tänkte jag skulle äta lite innan jag cyklar tillbaka.

Nu ska jag äta och leka med min prins! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback