Hemma..

2008-08-18 15:09:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Äntligen är denna skoldag slut. Sista lektionen var riktigt långtråkig och seg, vi hade svenska.. Med den dära tanten som prata så konstigt, haha! men segt va det iaf, hon pratade om både det ena o det andra, jag satt mest och gäspade hela tiden, haha! Va så skönt när lektionen var slut och jag fick sätta mig på cykeln och trampa hemåt, till min underbara familj! Jörgen stog o lagade mat när jag kom hem, stekt fläsk och raggmunk, det smakade helt okej, även om jag föredrar fläsk med potatismos, heheh..

Nu slappar vi lite här hemma, om en timma är det tvättdags. 2 mattor ska tvättas, och en massa massa kläder som hunnit bli sketna sen i fredags då jag tvättade sist. Det e sjukt hur mkt smutstvätt det blivit bara under helgen. Men det e bara att se glad ut och tvätta upp skiten..

Jörgen har ganska nyligen åkt till jobbet, men informerat chefen om det som hände igår, så får han för ont så är det bara att han får åka hem, inte så mkt mer att göra åt saken, så vi hoppas att det ska gå bra iaf. Nu är det bustime, vi ska kasta lite boll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback