Klippning & Färgning

2008-08-02 21:52:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God kväll!
Dagen har varit fullspäckad som vanligt^^ haha! Efter att William sovit sin lilla middag åkte vi hem till Jessica, hon skulle fixa mitt hår, pojkarna lekte och hade sig, Liam visade William vilka saker han fick leka med och vilka han inte fick leka med, då var han så duktig och tog dom ifrån han, sen började han kinka så han sov en stund i Liams vagn.. Då jörgen åkt hem med våran vagn i bagaget, tur man har små kusiner som fof åker vagn =) Vi smaskade bulle och drack kaffe medans han sov.. Så klippte Jessica honom med, han är jätte snygg i sitt korta hår, min lilla prins! ♥

Sen färgade Jessica min hemska utväxt, så nu är jag ultrablond igen^^ Det verkligen lyser så ljust är det! haha.. Sen gick vi upp till hans farmor o var där en sväng, William lekte med Nathalie, favvis fastern =) Sen på kvällen gick Jessica & Liam, och jag o Wille till hemköp, köpte mig lite gottigott och smaska på, o sen busa william gärnet med Nathalie innan vi gick hem, han börja stört lipa så fort hon gick ifrån han, är det kärlek eller vad?

När vi kom somnade William på stört efter att han ätit kvällsvällingen.. min lilla gosis! ♥ Så nu sitter jag här och gör inte så mkt, funderar på vad man ska hitta på, finns väl inget att se på TV som vanligt ändå.. så kanske sitter här en stund till =) får se, får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback