Kvällsmat

2008-08-12 21:25:22 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Dagens kvällsmat blir nudlar för min del, klockan blev så mycket efter att Jessica & Liam vart här så det fanns ingen tid för att ställa sig och laga middag så jörgen tog mackor och jag ska göra mig lite nudlar, det funkar för mig som kvällsmat =) Går fort, och jag blir mätt av det :) Fan va trist vädret är, regnat hela jävla dagen =( Man kan ju inte gå ut utan att komma in som en sur katt. Känns som att vi aldrig kommer ut och rör på oss längre, inte som det var innan iaf. Innan var vi ute och gick flera timmar per dag, men nu? Typ ingenting.. Max 10-15 min på sin höjd!

Imorn kommer vi iaf ut en sväng, mammafika som sagt! Denna gång ska vi träffas inne i Trollhättan, annars brukar vi alltid vara ute på Överby på Briggen, men nu blir det Café Oden! Det funkar lika bra det, dom har världens goaste pasta fläskfilé, funderar på om man skulle käka det imorn, det är ju ändå fika vid lunch tid^^

Jörgen är ute med Rocky nu i regnet =( Stackarn.. Rocky gillar inte ens att vara ute när det regnar. Han är en liten diva och gillar inte att vara ute när det regnar eller blåser, men bada det älskar han =) Nä nu ka jag gå o tvätta av mig sminket o krypa ner i myskläder :)

Kommentarer
Postat av: MammaE

Haha sån är Ikaros med :-)

Det är banne mig snabbt ut pinka/göra det andra fort in igne :-P

De är för goa dessa sjuren!

Ha en super fin kväll!

Kram

2008-08-12 @ 22:03:17
URL: http://mamatill2.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja men det vet vi inte än om hon är.. Just nu ska hon hållas borta från all slags mjölk.

2008-08-12 @ 22:15:46
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jessica

Läste en gång till o såg nu va du skrev haha .. Vi ska kolla om de blir bättre tills på måndag och har de det kanske dom kommer ge mig recept för, då är hon ju troligen allergisk .. De skulle va bra om vi fick de eftersom de är såå dyrt =/

2008-08-12 @ 22:20:30
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback