Lördag 9/8

2008-08-09 09:50:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jag är trött idag, men jag får skylla mig själv, för jag satt uppe sent igår och kom inte i säng förän efter halv 1, Så det kanske inte är så konstigt om jag är trött idag, Lilleman vaknade vid 06.15 idag.. Men han fick så snällt somna om igen gick o sa till han att det inte var morron än och att han skulle försöka sova iaf en timma till, han sov till kl va 9, då gick vi upp och bytte blöjja för fyfan det stank ju skit i hela lägenheten, haha! :) Sen fick han lite välling och nu är det lektime för fulla muggar på den lille herren, inget mer lugn den här dagen^^ haha..

Idag är det tvätt som står på schemat, fast ja inte föräns i eftermiddag då, då ska eventuellt William till sin faster och leka så hämtar jag honom i eftermiddag/kväll när jag är klar, så slipper han ha en tråkig morsa som bara ska tvätta, kan tänka mig att det inte är så värst kul.. Fast det e nog rätt skönt för han o ha lite kläder han kan ta på sig..

Bloggen kommer uppdateras lite utseendemässigt det närmaste, så håll utkik^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback