Myspys..

2008-08-09 22:01:09 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag har inte haft nån tid till datorn idag typ.. Har haft så mycket annat att göra, William tar ju upp all min tid, då jag bara har ca en vecka kvar av mammaledigheten så vill jag lägga all min tid på honom, så då får bloggen bli lidande helt enkelt. Vi har bust o lekt och myst o gosat hela den. Vid 15-tiden kom hans faster Nathalie och hämtade honom, o i ungefär samma veva kom Alexandra och hälsade på, vi fikade, lagade mat och sen åkte vi till Hemköp, hyrde film, och köpte chips! Vi kollade på Juno, om en tonåring som blev gravid o i slutändan adopterade bort barnet. Gillade inte filmen, tyckte den va oerhört seg, men men..

Har ju tvättat såklart idag med, Ska hänga in dom sista plaggen i garderoben alldeles strax! Men jag är så fruktansvärt varm så jag va tvungen att sätta mig ner och öppna fönstret lite... När jag hängt in tvätten ska jag plocka ur diskmaskinen o sätta på en ny.. Jag gör som sagt lite "hemmafru" sysslor som Jörgen så fint kallar det, haha! Men jag vägrar se mig själv som någons hemmafru!

Som ni ser är det lite ändringar i designen, vad tycker ni om det?! Även denna gång är det jätte snälla Emma som har hjälp mig :) Tycker det är så snällt att hon tar sig tid för att hjälpa lilla stackars mig med min blogg som fattar nada av sånt här, hehe.. :) Nu hör jag att disken ropar på mig, hör ni.. "Mariiiieeee.. Plocka ur mig"..

Kommentarer
Postat av: Madelene Lindahl

Haha..ja visst är hon=D

2008-08-09 @ 23:02:49
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback