Onsdag 20/8

2008-08-20 14:49:15 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ååååh sovmorron va det idag ja.. Men när man har barn så har man aldrig sovmorron, så det var bara att knalla upp så snällt imorse, fast det slapp jag ju iof, haha! Jörgen gick upp och gjorde välling och bytte hans blöja, o sen gick jag upp och vi satte oss i köket som vi brukar göra på morronen, så där sitter vi och leker, medans Jörgen dricker kaffe och läser tidningen :) sen blev det att vi klädde på oss och åkte ut till Överby, köpte allt som behövs till kalaset imorn, det blir tårta (som Åsa ska baka) kakor, sockerkaka, vetekrans, dricka, saft mm.. Hoppas det blir lyckat :)

När vi kom hem, fick jag sätta mig på cykeln och trampa till skolan, för min svenska lektion. Idag var det bara att sitta o läsa hela lektionen så det va ganska slött, men ja gäspade mig igenom halva lektionen, haha! Så nu är jag hemma iaf, min prins ligger och sover så sött. Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, får la se.. Kanske småstäda lite inför morrondagen, äh jag vet inte :P Jag är gött seg nu kan jag lova..


Kommentarer
Postat av: Lisa

hehe ok...väldigt fin jacka! =)

2008-08-20 @ 18:16:19
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

underbar header!

2008-08-20 @ 21:39:43
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Madelene

De blir nog super bra imorgon ska du se=D

2008-08-20 @ 22:09:13
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback